Welcome to NHR's blog . Please leave your comments and follow this blog . Dont forget to come again . Thankyou dude , Love youu :)

* 12.5.2011 ❥ *

haa nak dengar cerita tak? hari khamis lepas aku dtg lepak ruma ina . sumpaaaa best ahaha . aku gerak naik bus , then call org yg nak jemput aku . dia tak pick up phone pulak , pongeh betol -.- . aku dahla taktahu jalan pegi ruma ina . aku maen jalan jela , then ina call aku . tunjuk mane jalan . lame tu , si ina jemput aku . Finally , jumpe pun ruma hang ni . jaoh dohh , sakit kaki aku ahaha . terus pegi ruma ina , okay ruma dia sumpa lawaa . beza gila dengan ruma aku haha biase la dia kan orang kaya (:

rumah dia bersih gila doh , tak macam bilik aku haha . mase tu , takdesape kat ruma dia . coz mak dia ade hal . so aku lepak2 jela dgn dia . lame tu , orang nak jemput aku tu baru text aku . choi -.- haha takpe , aku tak marah . sambil tu , aku texting with him ♡ . kay borak2 dengan ina . then online at laptop dia . sian ina , fb lame dia . ade orang tukar passwd . jahat doh sape yg buad tu -,- . then dia buad fb yg baru . aku tak banyak cakap , soryy haha . aku dengar jela si ina ni cerita mcam2 . best jugak dengar dia cerita haha .

hmm sedih pulak dengar dia nak pindah :'| , lame kot dia nak pindah pahang hmm . btw thanks dengar problem daya (': . okay hujan tak berhenti2 , err nak balik mcm mane la ni . lepak2 , makan2 , borak2 , gelak2 semua ahahah . hujan renyai , then J ajak lepak . so lepak la dgn dia sekali at bawah flat . gelap sungguh tempat ni kan , mesti banyak orang buad maksiat kat sini :D . soryy , aku memang tak banyak cakap haha . borak2 ah dengan dia , okay dia sangat comel . i like your smile babe , hihi ❤.

okay dah petang , tiba masanya untuk balik . hujan lagi , aduyy . pinjam payung sayang hehe then dia pegi ambik . okay bai ina , best gila lepak dengan you sayang . lepas tu , si dia teman daya balik . aww so sweet haha (: . semua pandang doh , err malu >< . okay baibai J hihi thanks hantar saya balik . then aku naik bus sampai balik . aku takkan lupa yg kita lepak hari tu . sumpa best , ahaha memang la best sebab ade si dia hihi . apeapepun , nanti kita lepak lagi kay . Ily both , muahhh ♡ *lupa pulak nak ambik gmbar . dah sweet dah tu haha :D

No comments:

Post a Comment

Thanks for reading . Please click 'OLDER POSTS' to continue (: