Welcome to NHR's blog . Please leave your comments and follow this blog . Dont forget to come again . Thankyou dude , Love youu :)

* Chaw *

Sejak dia rapat dengan kau , dia terus dah tegur aku mcm dulu . dia asyik berkepit je dgn kau . skrg dia jarang tegur aku dah , mane rapat dgn aku dah , mane layan aku dah , mane lepak dgn aku dah , mane text aku dah , share problem ape semua . ni semua sebab kau la . kalau kau tak masuk dlm hidup dia , dia takkan lupa aku la . choi , menyemak la kau doh . dulu aku rapat je dgn dia , tapi skrg kau dah ambik dia . mcm haremmm -,- . kay takpe ah , skrg dia dah laen dgn aku sebab kau . dahla , pegi la dgn dia . aku dah malas nak ambik kesa . kalau kau susah jangan cari kakak kau ni . kchaww

No comments:

Post a Comment

Thanks for reading . Please click 'OLDER POSTS' to continue (: