Welcome to NHR's blog . Please leave your comments and follow this blog . Dont forget to come again . Thankyou dude , Love youu :)

* Hello (: *

hello bloggers :D . cube kira bape hari aku tak update blog? ahaa lame kan kan? *padahal baru brape hari -.- . hahah sekarang macam malas nak update belog . taktahu kenape . busy myb , ahaha busy la sgt kan . yela , lepak sana , lepak sini , dating sana , dating sini *tipu la tu . ahaha takde la , skrg exam kan . so daya dah takde idea nak update err .

hmm nak cite ape eh? ahaha dah penat nak taip sebernanya . and aku tengah ngantok gila ni :| hmm . tapi takpe tengah skype dgn pakwe dan awek tersayang , ecehh ahaha . kay nak cite pasal exam . Yaallah , sumpa macam nak pecah kepala aku jawab paper ni -.- . biasa la , masuk form4 exam semua laen . macam harem , err serabot aku nak jawab doh . choiiiii

essay la , summary la , poem la , karangan la ape la . err pening la nak buad . takde idea doh , ape lg bi . lagi lah , aku buad karangan pendek2 je ahaha . aku harap arivuk faham karangan aku tu . ade orang tu kan , dia buad essay bahasa melayu . ahahah cikgu mara padan muka dia :P . orang buad dalam bahasa inggeris , tapi dia bahasa melayu . dia tak faham arahan tu XD .

k.k la , kalau aku ade cerita nanti aku update kay . choww (:

No comments:

Post a Comment

Thanks for reading . Please click 'OLDER POSTS' to continue (: