Welcome to NHR's blog . Please leave your comments and follow this blog . Dont forget to come again . Thankyou dude , Love youu :)

* Thanks for everything (: *

Maybe aku dah tak layak ade dalam hidup kau . kau dah ade DIA kan? so go on your new life . aku dah takde hak nak halang relationship korang . so sekarang , kita buad hal masing2 jela . Even kau ade dia sekalipun , sayang dalam hati aku ni takkan pupus la *ingat tu baikbaik . aku sedar la sape aku weh , aku tak seperfect macam DIA tu -,-' err . awak? nak berlagak pun takbole jugak . kau dah dapat dia kan? so? takpaya nak berlagak macam dah dapat anak dengan dia . aku dah malas nak ambik kesah pasal hang hang ni . buang masa aku je . baik aku fikir life aku je . dah dapat dia kau nak sound2 aku kenapa . takde otak ke BITCH -.-' . dah , pergi mati la kau . pergi happy sana dengan buah hati kau tu haha . mulut aku memang macam ni , tak fikir mulut kau pulak? haha dahdah , semoga berbahagia . chaww (: *laenkali takpaya nak sorok2 dari aku . aku akan tahu semuanya nanti!

No comments:

Post a Comment

Thanks for reading . Please click 'OLDER POSTS' to continue (: